OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 6. mai 2013

En liten salutt ! ?

Jeg kan vel ha grunn til en liten salutt...
Hver dag er en gave,
så absolutt....


 Denne kanonen er en av flere som står her på Hemnskjela.
Er det noen som vil vite mer om dem, kan jeg finne noe informasjon.
Ha en fin kveld..

2 kommentarer:

Anne sa...

Potent sak du, he he

Jo Olav, du spurte om jeg hadde nytt kamera, og da må sies nei. Ikke fullt utforsket det jeg har ennå, så nytt kamerahus har jeg ikke bruk for, men ny macrolinse ble det. Nå øves det som bare det her, og for det meste ligger en da langflat på bakken og håper å fange det som etter hvert kommer opp av jorda. Macro mye vanskeligere enn hva jeg hadde trodd, men det er vel øvelse som må til :-)

Nå ser jeg varmere dager er på tur vår vei, og dem ønsker vi velkommen. Ut å nyt Olav :-)

Bjørg 47 sa...

Ikke så ofte jeg surfer på bloggene for tiden. Men ser du har mange flotte bilder, og nyter det når jeg er 'innom'. Veldig BLÅ denne kanonen, da !! Ønsker deg en skikkelig god og varm vår og forsommer.