OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 22. mai 2013

Helt utrolig........

Ja, vi har hatt et utroligt fint vårvær. 17. mai var det ca 25gr i skyggen. Dagen etter var det 27 gr, så ble det hele 29gr. Det tok nesten pusten fra en trønder som ikke er vant til så mye varme. Men det var ubeskrivelig godt, og dagene ble nytet som best vi kunne.
Nå har vi lagt bak oss to konfirmasjoner av barnebarn. Den ene i Tiller kirke i Trondheim og den andre i Snillfjord kirke på Krokstadøra.  Kjempefine konfirmasjoner begge to. To kjekke gutter som ble konfirmert.
I dag hadde vi et skikkelig væromslag. Mye regn og temperaturen falt ned til 6-7gr.  Så nå blir det spennende å se hvordan været blir når vi kommer til den første sommermåneden som er juni.
Ha det godt.

1 kommentar:

Anita sa...

Ojj ojj toj for ett koseligt bilde fra hagen din:-)Likte godt nissen med welcome:-) :-) :-)
Ja .Vi hadde også to dager med sol..Men nå er det grått og let yr og sånn cirka 10 grader.
Vi får håpe juni blir bedre:-) :-) :-)
Hilsen Anita