OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







torsdag 9. mai 2013

Etter solnedgang, en rødmende himmel.




Den fine onsdagen ble avsluttet med en rødmende himmel etter sola gikk ned. Nydelig stille og fint. Ble helt nøtt til å ta en tur med kameraet. Var visst i siste liten.

I dag var formiddagen fin og varm, men etter hvert kom et grått skydekke sigende innover og luftfuktigheten  steg raskt og det begynte å regne. Slik ble det resten av denne dagen.
Ønsker alle som titter innom en riktig fin helg.

2 kommentarer:

Anita sa...

så fint dere har det:))))

Her på vestlandet er det fremdeles grått men noe er begynt å skje med de få varmegradenen vi hadde i for gårs..det spirer og gror overalt!!

Ønsker Dere en fin helg:))

VENTANA DE FOTO sa...

Vakre toner solnedgang. Jeg liker spesielt den første og den siste.

En kysse.

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/