OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 15. november 2010

Langtransport.

4 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Langtransport på en lang og stille vei :)

Arvid Bredesen (www.norskefugler.net) sa...

Det passerer noen vogntog med laks på dette strekket i løpet av et døgn, ja... Mangler litt på komposisjonen (for midtstilt!)til å nå opp blant dine beste bilder, men du skildrer et daglig fenomen på en god måte. Synes veien bygd på steinblokkene står godt til vogntoget som er på vei ut i den store verden med sin last.
Ellers var det elendig fotolys i helga - ble bare en kort, resultatløs fototur på lørdag på meg. Vi får ta oss en tur sammen sved en seinere aneldening!
Ha ei fin fotouke!

Olavs Blogg sa...

Ja, må vel være ening med Arvid her an. komposisjonen. For det første mangler det forgrunn pga at det er tatt fra en liten båt, eller rettere sagt her blir vel sjøen forgrunn og himmelen bakgrunn. Hovedmotivet er den smale fyllingen med veg og vogntog. Hovedmotivet skulle vel ha blitt flyttet opp for å få mere dybde. Men sånn er det, typisk amatør.

Anne sa...

Fisk mon tro? :-) på vei langt sør