OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 8. november 2010

Vi har fått kvit vinter med noen få på minussiden. I dag har solen tittet frem, så det var kjempefint. Men det ble ingen fototur i dag, desverre. Men noen bilder i nærområdet ble det da alikevel. Ha en fin mandagskveld.



Voldsomt med bær på berberishekken.

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Vinterlig hos deg også ser jeg. Vi berget for snøværet fram til i gårkveld...da kom det nok til at vi fikk en hvit novembermorgen med glatte veier:)
Ha en fin kveld:)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det er pent når snøen legger seg som du viser her, det lyser opp og gir oss nye motiver å jakte på. Gleder meg til å ta skiene fatt og legge ut på skitur igjen.

Fin kveld til deg også Olav og en spennende uke både med og uten kamera ønsker jeg deg.