OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 24. november 2010

Straks hjem. Lite snø her ser dere. Så når kulden setter inn for fullt på barmark får vi vel trøbbel med vannledningene. Vi er ikke vant med slik kulde her ved kysten. Sjelden under 4-5 minus. Men det følger godt vær med kulda, da er det som regel klårvær og sol, og det er jo godt.

Jeg må over brua for å komme hjem. Ha en fin onsdagskveld.

6 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Huff, håper det går bra med vannledningene. Har selv opplevd at de har frosset her i Oslo - og det ble en dyr affære! Men som du sier, det blir jo vakkert vær i slik kulde da!

Ha en fin kveld!

Kathrine sa...

Ja der var det lite snø. Her er det ennå 10-15cm snø, og kaldt. Det pleier å gå bra med vannet her til oss.

ha en fin fin onsdagskveld:)

Bjørg 47 sa...

Sitter hos min datter på Strømmen, det er sikkert 15 cm snø, og en bitende isvind. godt å komme hjem til Skien i morge kveld. Men deilig å kunne passe barnebarn et par dager. Ha en fin november fortsatt.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det er en av kuldens baksider, vi har heldigvis godt med snø som dekker marken, det beskytter godt. Fortsatt fin uke Olav :)

Helge sa...

Ja steike kaldt..nordpolen holder vel på å skifter plass. :-)
20 speik på Orkanger i mårrest..


Hemnskjelbru har jeg faktisk vært med på å lage/løfte på plass og skru sammen..

Olavs Blogg sa...

Helge, det var morro å høre at du har vært med på å sette opp broen vår. Har en del gamle bilder og film fra anleggsperioden.