OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







torsdag 6. januar 2011

Nytt år 2011

Da er vi kommet godt i gang med det nye året. Nye blanke ark står klar til og tas i bruk. Da er det kanskje viktig å velge riktige fargestifter for å farge hverdagen på beste måte. Det meste er opp til oss selv. Vi har det fint slik at vi fritt kan krydre hverdagen etter eget ønske, bare vi tar hensyn til våre medmennesker og ikke farger over noen. 2010 har jo vært et fint og givende år, og jeg takker alle som har vært innom bloggen min og gitt meg gode ord. Så får vi håpe på ar 2011 blir minst like godt.

Ingen kommentarer: