OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 3. mai 2011

Ja slik gjør vi med Coka Cola.


Fortsatt godvær her. 12-14gr i skyggen, men på terassen vermer sola godt, så der benyttes kun shorts.

Takk for alle hyggelige komentarene fra siste uke.
Ønsker alle en fin fotouke denne uka også.

8 kommentarer:

Bjørg 47 sa...

Synd og skam, men vanskelig å få neste generasjon til å forstå at søppel skal tas med hjem. Eller er det tilogmed vår generasjon som er natursvin ?? Ha en fin onsdag.

Malgorzata Ingstad sa...

Ja - kanskje ikke akkurat vi, men det hjelper ikke for naturen - den blir tilgriset av mennesket. Men i alle fall saa tjente denne boksen (som skal ligge der i 1200 aar like hel)for det fine bildet ditt!

H. sa...

Tankevekker !

Søpla "går ikke bort av se selv" - var akkurat ute i hagen (og som du vet, bor vi nå skikkelig på landet) og tror du ikke jeg finner en hundedritt !! Midt utpå plenen?

Og vi har ikke hund !!
....trøsten er den forsvinner vel av seg selv etterhvert....men, slik er det vel når folk går tur med bikkkja si på landet uten bånd, tror den bare gjør fra seg på jordene? Den gjør den IKKE !

God dag og fin fotouke ønskes
deg ;)))

VALKYRIEN sa...

Det er jaggu så jeg blir sint når jeg ser sånt! Tankeløse tullinger kaller jeg folk som kaster slikt i naturen!

Ellers: så mange fine blomsterbilder, med den koselige humlen! En deilig tid vi har nå! Flåtten hoppet jeg over...:-)

Arnhild sa...

Synd at mange har så lite respekt for naturen, men veldig fint illustrert var det...

Anne sa...

Ja måtte nå været bare holde du :-) en liten regnskur skal vi da jammen tåle, godt for både natur og mennesker som er plaget av allergi det, men det trenger ikke regne ned i 7 14-dager nei...

Colabokser, tomflasker, engangsgriller, isopor etter gatekjøkkenmat, trøstes min så mange rare folk det er som bare gir blanke f... Skulle vært bøtlagt spør du meg, for jammen skal en lete lenge etter et land som Norge når deg gjelder søppel etter veikanten. Ja, til og med i Napoli var det bedre, og det sier vel det meste!!!
En krone her og en krone der..., betyr lite for folk det å i grunn, trist for en som er medeier i Tomra :-(

Kjærringa her har fridag og den skal NYTES!! Kos dæ du å.

Anneklem

Cristina Deboni sa...

La foto è bella, meno il gesto di chi l'ha gettata per terra. Complimenti! Ciao Cri : )

H. sa...

God aften Olav, tenkte jeg sender deg svar her....

Ja, du det med vin til lunsj her i Italia undrer meg også, fordi det er gjerne kun 2 personer som da deler en hel flaske vin (har noen ganger sett flasker stå igjen med noe i..) og en hel flaske vann (men tror neppe vannet tynner ut alkoholen..hehe) - grensen her er 0,8, så endel høyere enn i norge som vel har 0,2....

Selv, tar jeg kun ett glass når jeg kjører. Er halvt nordmann og ikke samvittighet til å kjøre etter mer en ett glass, og tror det er greit å holde det sånn, selv om jeg er i Italia !

Hørt rykter om at ender du i en bil kollisjon, dog nattestid, så blir det gjerne promille kontroll...men, sjelden ellers promille kontroll, mer opptatt av at årsavg er betalt, men for tiden kjører jeg min Norsk registert bil, og blir vel derfor ikke stoppet...har sine fordeler;=)- for de er vel redd jeg ikke kan snakke med dem...

God helg !!