OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







lørdag 28. mai 2011

En liten idyll i turløypa.

Når du møter slike idylliske små naturperler er du bare nødt til å stoppe opp.
Bildet er tatt på vei til en av de mange kjentmannsposter.
Takk for alle komentarer for siste uke.
Ha en strålende helg.

5 kommentarer:

Arnhild sa...

Nydelig, og så herlig fargespill i vannet! En får aldri sett seg mett på natur og dyr, det gjør i alle fall ikke jeg :)

Ha en fortsatt fin dag!

Bjørg 47 sa...

Nydelig. Vi er heldige som har en slik natur i Norge. Ha en fin søndag.

Kari sa...

Det var en vakker naturperle du har funnet ja. Vi er heldige som bor i et land som har så mye nydelig natur. Det er fint å lade opp igjen batteriene med å ta en tur ut i naturen.

Ha en fortsatt fin helg :)

Havfruen sa...

For et knallfoto:) Nydelig:)
Løvetanna er kommet mye lengre hos deg ser jeg...her er plena dekt med gult i gult...ikke rart, har DEN løvetannåkern et steinkast unna...
Fortsatt god helg:)

H. sa...

Flott bildet, så fint å se hvordan det hele speiler seg i vannet.....

Ciao