OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 8. august 2011

Bryggedør med påskrift.

Ingen har kommet fram til rett plass, men noen nevnte tørrfisk på døra. Hvor i landet produseres mest tørrfisk?  Denne bryggeporten var også på samme huset vendt mot kaia. Kanskje noen har sett den før?
Neste bilde vil jeg røpe hvor det er. Ha en fin mandagskveld.

2 kommentarer:

H. sa...

Tørrfisk...hmm...Tro om du er i Lofoten?

Likte veldig godt teksten på den døren du viser oss idag, så sant, så sant - det som står skrevet der.
Ord til etter tanke...

Hyggelig at du har fulgt med på bloggen min, Olav. Vet det er endel som liker bloggen min, da den ofte omhandler Italia, og dit skal vi tilbake alt 16 aug, men inntil det...litt mer fra Norge ;)

Ha en god dag og uke !!

Så kikker jeg innom igjen, for å få vite "løsningen" på gåten din ;))

Kathrine sa...

Hei! Nå er jeg litt innom bloggene jeg også.
Henningsvær har jeg ikke vært i faktisk, men nesten over alt ellers i Lofoten. Flott sted!

I år valgte vi Vestlandet som ferie, men neste år blir det nok Nordland igjen, tror jeg.

Ha en fin tirsdag:)