OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 7. august 2011

Hei igjen, og god sommer.

Ja da er jeg tilbake igjen da. Har vært borte på en fjortendagers tur. Innleder med en dør, men hvor er den fra?  Litt av løsninger er på selve døren. Hva er det som henger på den da?
Ha en fortsatt fin sommer.

4 kommentarer:

H. sa...

Velkommen tilbake !

Håper dere kommer uthvilt og opplagt tilbake etter en fin tur.

Flott dør, og ja, du begynner med å gjøre oss nysgjerrige, IGJEN !
Jeg har klikket på det, for å få det større...men, niks...ble ikke noen klokere av det.

Ja, da får jeg vel bare vente i spenning til du røper litt mer...til da; God Søndag !

Ciao

Per Ove sa...

Har du vært på ekspedisjon til Expeditionen? Kan det være Nordfjord hotell? Som er (eller kanskje har vært) til salgs? Har du kanskje overtatt stedet?

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/sale/object?finnkode=27662923

Havfruen sa...

Velkommen:) Ser ut som en tørrfisk? Eller?
Ha en fortsatt fin søndag:)

Hilda R.B sa...

Nydelig dør! Blir spennende å se hvor den er hen.