OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







torsdag 25. august 2011

Noen flere bilder fra Lofotenturen.





Nå begynner dere vel å bli lei av Lofotenbilder, så neste blir vel fra Junkerdalen over til Sverige.
Ha en fin torsdag.

6 kommentarer:

H. sa...

Niks, ikke lei av å se bilder fra Lofoten, grunn: Ikke vært det, og derfor finner jeg det veldig fint å se bilder og tekst her hos deg, da vettu ;))

Flott tur dere har vært på og takk for at du deler den med oss!

Ønsker deg en flott torsdag, håper været er snilt mot deg idag...? ;)

fruentimmeret sa...

Enig med Helen (er ofte det merker jeg) hehe.

Nest nederste bildet var min favoritt.


So long...

VALKYRIEN sa...

Lei?? Erru gææ'n! Dette er så flott å se på at! Kom gjerne med flere - koser meg jeg! :)

H. sa...

Hei Olav, bare meg som "stikker innom" - måtte glise etter forrige kommentar hos meg, jasså, du har blt "sannskrevet" - det du skriver blir oppfylt, har vel vært snill, da vettu;)

Tenkte ikke jeg skulle innrømme det, men jeg fikk "litt varme og sol" "flysendt" deg snarest da jeg så ditt ønske...hihi - kos deg og samtidig

GOD HELG !

Anne sa...

Lei nei!?!?! tror du er gal jeg mann :-)

En blir vel aldri lei slike flotte blder. Og for meg som aldri har vært på de trakter er det bare ekstra moromt må du tro. Det er jo så en har lyst til å pakke koffert pronte og dra jo. Majestetisk, og det tror jeg faktisk det er uansett vær på de trakter.

God helg til deg Olav.

Anneklem på vei.

Arvid B sa...

Det nest siste bildet i serien - det med brua - var ett av de aller beste bildene jeg har sett på bloggen din! De skarpe linjene leder blikket rett inn i sentrum av bildet og i bakgrunnen ruver Lofot-fjella majestetisk! Flott komponert, Olav!
PS! Leiknes til etternavn - du har kanskje dine aner fra Leknes i Lofoten?