OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







lørdag 17. september 2011

Balancing on top of the world.

Bildet er tatt tidligere i sommer og er ikke arrangert. 
Ønsker alle en riktig god helg. Ut skinner sola i dag og det er hele 12gr. 

5 kommentarer:

H. sa...

Mega BRA !!! Hihi

Hvem er så den ukjente modellen, han aner vel ikke at han blir kjent via deg...;)

God helg, Olav, håper solen skinner og du koser deg med en ny helg !

Ciao

fruentimmeret sa...

Blinkskudd ;-)


God helg!


So long...

Anne sa...

He he, ser nesten ut som om det blåser og han holder henden ut for å holde balansen .-)

Tovepia sa...

Hei på deg;)
Finnes vel ikke noe bedre enn å stå på toppen av fjellet og skue utover landskapet!
Dagen idag har virkelig hatt noe sommerlig over seg, men det var vel et blaff:)
Nyt uka!!

Marie sa...

Så stilig :)
Då eg var lita jente trudde eg at alle fjell var som ein knivsegg på toppen og her får eg det bekrefta, hehe :)