OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 10. juni 2011

B-vannet??

Dette vannet burde hete B-vannet, men jeg vet ikke hva det heter. Finner ikke navn på kartet heller. Gikk forbi dette vannet på en fottur i et fjellparti på grensa mellom Snillfjord og Agdenes kommune.
I dag har vi hatt tåke og 11gr. Venter på sol og varme, men kan ikke klage når jeg ser hvordan noen områder har flom og rasskader på grunn av store nedbørsmender og derfor meget stor vannføringer i elvene.
Ønsker alle en fin pinse.

6 kommentarer:

Fotokarusellen sa...

Et vakkert bilde av B-vannet. Tittet også på bildene dine under. Likte veldig godt det jeg så.
God pinse.

Anne sa...

Har du sett på maken, ja du må ha vært så høyt så høyt Olav :-) tøft!

Trøndersommer, sån ca 20 grader og lett overskya, ELSKER det været jeg faktisk. For varmt og hjernen min går på lavgir, nei, sånn som NÅ vil vi ha det ja :-)

God pinse til deg også.

Kenneth Larsson sa...

Bra fångat! Du får leta efter fler vattenbokstäver!

Ha en Trevlig Pingst!

H. sa...

Hehehe - herlig !!!

Du har så rett, det ser virkelig ut som B vann.....;) Utrolig - hva du finner uti naturen - god helg !

Ciao

VALKYRIEN sa...

Her er du vel på en topp ja? Morsomt det vannet, vi døper det herved B-vannet! Som Kennet sier: fortsett å let etter bokstavvann! :) Nydelig blått fra himmelen!
Her er det litt-av-hvert-vær om dagen - men i morgen skal vi grille, så da blir det nok bra vær!
Ha en fin pinse!

Anonym sa...

Så arti med et B-vann :)
Skulle gjerne gått en tur dit. Kan du si meg litt nærmere hvor du fant det?
Ha en fin Sankthansaften!
Hilsen nurgis@loqal.no