OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 29. juni 2011

Litt mer regn ble det!


Fortsatt grått og regn, men det går da an å ta bilder for det.
Ha en fin midtuke.

3 kommentarer:

Hilda R.B sa...

Hi,hi ser at det har regnet kraftig. Det er ikke bare dråper men dammer i bladene. Godt fått frem synes jeg. Det regner hos oss også, og det skal det neste uke også. Lurt å være kreativ ute i regnet. Ha en koselig kveld til deg.

VALKYRIEN sa...

Her er det ikke bare morgendugg nei - men en skikkelig regnskur! Det ble flotte dråpebilder av det! :)

Tovepia sa...

Jeg liker ikke hoggorm og jeg liker nødvendigvis ikke humler og regn heller, men det blir flotte bilder:)
Tror kanskje vi får litt mer varme igjen...optimist som jeg er:O)