OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 24. juni 2011

"Hus tilsalgs, trenger noe vedlikehold."!

Nei, det er sikkert ikke til salgs, og hvem skulle det være som var interessert, ha ha?
Ønsker alle en god helg. Kanskje noen allerede går ut i ferie. Til dem vil jeg si, god ferie.

9 kommentarer:

H. sa...

Nå lo jeg høyt, morsom tekst til ett herlig bildet !

God helg til også ;)

PS, vinsmaking i California, så spennende, aldri vært på den siden av verden...noe du ville anbefalt?

Ciao

H. sa...

Ps, bare meg igjen, dette bildet var så hysterisk bra, at jeg måtte tipse om det på mitt siste innlegg, håper det er greit?

Ciao, igjen fra Italia !

Anne sa...

Ler meg like skakk jeg også, hadde glidd rett inn i dette jeg :-)
litt både skakk og skjev som jeg er :-) men det SKAL sies at en måtte hatt mer enn en handyman i hjerte og neven om en hadde takka ja til dette prosjektet du!!

Egentlig tror jeg nevene mine hadde kune sett seg mån i både en og to planker herfra gitt, godt det ikke er i mitt nabolag for har vel mer enn nok rot rundt husa...

God helg til deg også Olav.

Kari sa...

hehe, det hadde nok blitt storprosjekt å pusse opp dette. Kanskje like godt å rive ned og bygge nytt... Vittig innlegg og tusen takk for koselig kommentar hos meg :))

God helg! :)

Tovepia sa...

Slike gamle og falleferdige er direkte flotte fotoobjekt, må jo bare kalle det et nydelig bilde! Jeg faller alltid for slike motiv når jeg er ute, har et selv idag;)
Ha ei fin helg, sannelig trur æ sola kjem også:O)

Rune (Bildebloggen) sa...

Hehe, den var herlig Olav. Ser ut som det er et par timer og en del kroner som skal til for å få det litt beboelig :)

Takk for hilsen på bloggen i dag, det var hyggelig :)

God helg.

VALKYRIEN sa...

Hehehe! Dette var fantastisk festlig! Tror man må påregne betydelige utgifter for å få dette i stand ja!
God helg Olav! :)

fruentimmeret sa...

Hehe, spot on!!!


Artig bilde og tekst :)

Havfruen sa...

hehe:) Kun maling som skal til her:) Men akk så flott bilde:)

Garten er en vakker plass og ryggen trenger kupert turterreng. Denne sitter godt, slipper ikke helt taket!! Så ny tur der imorgen:)
Nyt helga videre:)