OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 3. juni 2011

To måker.


Måker har vi mange av. De kommer villig når du sløyer fisk for å få en godbit.
Bildene er tatt fra båt med kompaktkamera Olympus SP-590UZ 26x zoom.
Ha en fortsatt god helg.
Her er det gråvær, vind og regn med 8-12gr. Ikke akkurat noe sommervær.

5 kommentarer:

Havfruen sa...

Kjempefine bilder:) Synes måker er allright jeg...her ja. Ikke bymåkene, de går jo til angrep.
Flotte bilder fra Aure også.

Det bildet du kommenterte hos meg, var tatt utenfor huset...utover havet:)
Ha en fin kveld:)

VALKYRIEN sa...

Nydelige bilder med Olympusen din (har samme kamera jeg også, men lenge siden jeg har brukt det). Men synd med været da, for her i Oslo er det helt fantastisk i dag!
Ha en fin kveld!

Cristina Deboni sa...

Queste foto sono meravigliose! Un bell'immagine di gabbiano a spasso sull'acqua. Complimenti! Buona serata! Ciao Cri : )

Fotokarusellen sa...

Ktystallklare bilder. Så flotte. Hvis det betyr noe - jeg er veldig imponert.
Har tittet på de andre bildene også. En flott blogg med sååå mange fine bilder.

fruentimmeret sa...

Knallfine og skarpe bilder!