OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 20. august 2012

Geiranger.

 På vei ned Ørnevegen og i den spesielle svingen kalt "Ørnesvingen" har vi en fin utsikt ned mot Geiranger og ut fjorden ser vi fossene "De syv søstre" Det er ca 12 sløyfer i veien nedover, så her går det nok litt ekstra bremsebelegg.
 Jeg var så heldig at det lå to store turistbåter utenfor Geiranger. Fjelltoppen i midten er Dalsnibba på 1500moh. Dit skal vi .

 Her har jeg passert selve Geiranger og begynner oppstigningen på den andre siden. Her til høyre ser vi det største hotellet i Geiranger, hotell Union.
Ha en fin mandagskveld.

1 kommentar:

Unknown sa...

Sitter å blar nedover i bloggen din!! Masse flotte bilder!! Har lagt meg til som følger:))
Ha en fin dag:))