OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 7. august 2012

Mobilt bredbånd?

Jeg har fortsatt store problemer med mitt mobile bredbånd fra NetCom via NextGenTel. Jeg gikk over til mobilt bredbånd da det stadig var problemer over linja. Fikk bare nedlasting på 1-1,6Mb/s selv om jeg abbonerte på 5Mb/s. Da jeg gikk over til mobilt bredbånd var jeg positivt overrasket da jeg hadde nedlasting på helt opp til 12Mb/s. Men sånn i gjennomsnitt hadde jeg vel ca 3-7Mb/s de to første månedene.
Men så begynte det å dabbe av og i en måned nå , minst, har det vært helt ubrukbart. Nedlasting fra 0 til 100 Kb/s, og da er det så vidt det kommer sigende inn på skjermen. Har klaget flere ganger og de skal gi meg tilbakemelding, men lite skjer.  Således er det nesten ikke mulig for meg å laste ned andres blogger da det går så innmari tregt at jeg rett og slett ikke gidder å sitte å vente på at bildene skal komme inn. Således har det blitt ytterst lite med kommentarer på andres blogger, beklageligvis. Opplasting av egne bilder har vært et ork. Men det går an å gjøre andre ting mens bildene bli lastet opp.
Men jeg er spent på morgendagen! Kanskje den vil gi en ny mulighet med en bedre dekning.
Ha en fin uke videre.


4 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelige bilder under her!
Det er noe herk innimellom med data'n..jeg skriver i Windows Live Writer, men for øyeblikket får jeg bare Error 403 forbidden..jeg kan legge inn med tekst, men ikke med bilde..grrr..ja,ja, sånn går nå dagan:))
Nyt uka!

Anne sa...

Rope høyt er det eneste som hjelper blant den gjengen der!!!

Gi oss tips om hvor vbi kan henvende oss, ringer vi hele gjengen, ønsker deg jo raskest mulig tilbake i bloggverden blant oss :-)))

Anne sa...

Jippiii, godt du er online igjen Olav :-)

H. sa...

Ååhhhh....så irriterende !
Håper dette ikke vedvarer for deg - må da bli bedre !!!

Har jo fått hyggelig livstegn fra deg, jeg da...:)

Ønsker deg en deilig mandags kveld, ciao fra Italia