OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 19. august 2012

Trollstigen.

 Her slynger veien seg oppover og Stigfossen velter seg nedover så skumsprøyten står. På det øverste bildet skimter du broen med noen mennesker på.Bildet nedenfor viser den gamle solide broen og fossen som buldrer og bruser ned og under broen.
 På toppen har nok ingeniørene kosten på litt ekstra for å få til et vakkert skue før Istra renner ned fossen.
 Fra parkeringsplassen på toppen .
 Her ser vi ned på en veislynge som viser at her kjører store busser, personbiler og forbausende mange tråkker seg oppover på sykkel.
 Her ser vi ned på Stigfossen og broen.
En artig og opplevelsesrik veistrekning som anbefales sterkt å ta.

2 kommentarer:

Kari sa...

Vi hadde planlagt å ta akkurat denne ruta med Geiranger og Trollstigen i sommer. Har fulgt ivrig med på yr.no for å få fint vær på turen, men alle ganger det passet for oss var det meldt regn, regn, regn . . . Vi får satse på neste sommer :)
Utrolig fine bilder!

Kathrine sa...

Vi kjørte der i fjor, et flott opplevelse.

:)