OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







lørdag 4. august 2012

Idyll ved og på sjøen.










Bildene er tatt St.Hans-aften. Da var det et strålende godt vær.
God helg til alle som titter innom.
Klikk på bildene for full størrelse, ellers virker de litt diffuse.

1 kommentar:

VALKYRIEN sa...

Vedlig fine stemninger, og fint lys.
Fint du sa fra om å klikke på bildene, for jeg lurte litt på om du trengte briller! :) Pussig at de er så diffuse, bildene på andre innlegg er jo ikke det!
Ha en fin kveld!